woensdag 4 juli 2007

Snottebel

Opgroeimamma heeft een nieuwe bijnaam voor me: snottebel. Ik denk dat ze zichzelf wel grappig vindt, maar ik vind het helemaal niet leuk. Ik ben namelijk verkouden. Snotverkouden. Ik heb een loopneus, ik moet steeds reversed sneezen en dan krijg ik het benauwd en dan komt opgroeimamma mijn neus dichthouden (en die zit al zo verstopt) en ik weet niet goed wat ze dan van me wil.

Oh en af en toe komt ze mijn neus afvegen. Dat vind ik dan wel prettig, want al dat gesnotter dat is ook niets. Ik hoop maar dat die verkoudheid snel overgaat en dat ik straks gewoon weer Kereltje mag heten. Ik vind zelfs Autistje nog leuker dan Snottebel.

2 opmerkingen:

Bowie zei

Hee broer,je ben ook een kneussie ook he,dan weer dit en dan weer dat,hoe verzin je het, snottebellen getverredemme,nee ik heb iets heeeeel anders,ik verhaar als een gek(ja is me moeder blij mee,NOT)en ik heb nu ook een groene piep,dat word dus elke keer af gedaan met zo,n baby doekje en dat vind ik erg vervelend,NOT(ik ga er helemaal voor liggen en nu noemen ze mij ,,slettebak uit Ridderkerk,, NOU JAAAA

Tracy zei

Heyy broertjes!

Mijn mamma zegt dat jij boris moet vragen om echinaplant (of hoe schrijf je dat?) druppels die je dan door je drinken krijgt. Dat versterkt de weerstand.
En bowie moet vitamintjes krijgen. Dobby krijgt elke dag zo'n 400/500 gram vit c. EN natuurlijk pik ik er ook weleens wat van mee...