maandag 16 juli 2007

Nou vooruit nog maar een fotootje dan

5 opmerkingen:

Stitch zei

Hee knapperd ik moet je een dikke lebber van Nonja geven ...ik denk dat ze jou wel ziet zitten hihihih

Bowie zei

Nou baasjes van Hugo,mocht ik ooit in amsterdam lopen en zie dit lekkere bulletje.......dan vrees ik toch echt dat ik m mee moet stelen,sorry,nou ja ook weer niet eigelijk....wat een heerlijk ding is dat toch. u bent gewaarschuwd..
Groetjes Mar.

Anoniem zei

Foei Mar! Hugo wegkapen, dat kan ECHT niet hoor!

En trouwens dan ben ik je wel eerst voor, hoor, want ik heb nog steeds een zwak voor die knapperd met dat ontzettend lieve snoetje. Had ie als pup al, hij wordt alleen nog maar liever! (Boris zijn blik is veel 'harder' dan die van Hugo :(.

Knuffeltje van ons, hoor!

Groeten,

Opgroeimamma

Tracy zei

het wordt hoog tijd voor een reunie...

Bowie zei

o ja was vergeten te zeggen als ik dan toch in de buurt ben ,pikken we gelijk Boris mee ha ha ha ha



en idd Joni word ECHT tijd!