zaterdag 28 juli 2007

Lieve Keizerin Nala

Vandaag kreeg ik een telefoontje van barbara met verschrikkelijk nieuws Nala is gestorven door een stom ongeluk.
Ik ben er kapot van want jij was mijn lievelinkse en daarom was ik ook zo blij toen ik hoorde dat je zwanger was.En ik ben nog blijer dat ik een dochter van je mocht hebben,en nog wel een kleine Nala.
Lieverd het ga je goed daar bij de Regenboogbrug,en mocht je tara tegen komen geef haar dan een dikke lebber van ons allemaal.
We zullen je missen onze Keizerin maar later zien we elkaar toch weer terug daar aan het einde van de Regenboogbrug.
Ik ben je heel dankbaar lieve schat dat ik je mocht leren kennen en je zult altijd in ons hart blijven en vergeten doen we je nooit.
Barbara en Leo ik wens jullie heel veel sterkte met dit zware verlies. Dikke knuffels van ons allemaal en een extra knuffel voor Beau,Boris en Qienie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi geschreven,
t beschrijft precies ook mijn gevoel,ik wil alleen maar zeggen,dag lieve Naal,we zullen je missen........

Tracy zei

Het is ongelovelijk, zo jong en gezond en dan ineens weg..
Lieve naal, geen rijk zal hetzelfde meer zijn, rust zacht lieverd...

Anoniem zei

Ook wij willen Barbara en Leo sterke wensen met dit tragische verlies van Nala.