dinsdag 3 juli 2007

hyper aanval

Hebben jullie hondjes ook zo,n last van het slechte weer?
Met die vervelende regen buien gaan we stukken minder lopen en het lijkt wel of Bowie al zijn energie aan het opbouwen is,totdat het gistermiddag dus echt te vol werd daar van binnen,want volgens mij kreeg die een hyperaanval,als een idioot zo hard rennen ,rondjes in de tuin,rondjes in de huiskamer,overal tegen aan knallen(en hard!)
dat heeft zo,n 10 minuten geduurt en toen ging meneeer maar hijgend en puffend even liggen....
Het word weer tijd voor een stevige wandeling,want dit is niet gezond,maar goed,nog meer adhd bullen in de familie????
Groeten Mar

5 opmerkingen:

Anoniem zei

En jij hebt maar 1 bull en jij klaagt al !? :P :P Moet je er eens vier tegelijk hebben die dat doen haha.

Hier maakt het niet uit of ik met de bullen een half uur loop, 3 uur of 10 minuten, als ze thuis komen, dan moet er een renuurtje gehouden worden...

Gisteren ging dat zo hard en zo lomp over de vensterbank dat ze met zijn allen tegen de ruit knalden en volgens mij hield deze het nog maar net, haha.

Maar die renuurtjes is bulleigen, hoor Mar. Hoewel ik ook merk dat als het lopen om wat voor reden iets minder is, dat ze dan ook vaker renuurtjes in huis hebben.

Wat je kan proberen als ze lichamelijk niet zo erg moe kunnen worden, ze geestelijk wat meer te vermoeien. Zoekspelletjes spelen, bv.

Succes.

Anoniem zei

Oooooooooo stitch doet dat heeeelll rustig aan zo'n 20 keer per dag bij haar zijn het al geen 5 minuten meer maar eerder een kwartier en dan ook nog eens alles omlopen heel leuk vind ik dat en als ik dan eens roep van nu is het genoeg dan kijkt ze alsof ik haar dood gemarteld heb de sukkelaar zo zielig kan ze dan kijken ,van wie zou ze dat toch hebben...
En als het effe rustig is kijkt ze en dan begint ze weer van voor af aan leuk he rennen ,drinken overal tegen op knallen en dan weer liggen.Dus het zit in de familie hahaha.

Anoniem zei

Duidelijk een familie-bullen kwaaltje dus.....

Anoniem zei

Ja hoor dit is hier ook bekend.. vooral als ergens tapijt ligt (we hebben zelf hout) dan weet je van tevoren al dat meneer even helemaal uit zn dak moet.. als een gek rennen inderdaad alles omver heel herkenbaar.. Moet Hugo er meteen erna wel goed in de gaten houden hij wilt nog wel eens snel een plasje doen dan.. En 4 van die razende bullen haha daar kan ik me niets bij voorstellen dan moet je echt uit de buurt blijven!

Groetjes

Tracy zei

O ja zeker!! Meestal begin de avond of eind van de avond. En dan daarna je aankijken met zo'n koppie dat echt lacht! Prachtig!!