dinsdag 3 juli 2007

En ik was natuurlijk ook geslaagd!

Natuurlijk kon ik niet achterblijven bij broertje Boris dus ik heb OOK mijn diploma gehaald. Opgroeimamma zegt dat ze eigenlijk nog trotser is op mij dan op Boris, want weliswaar heb ik een dubbelplusje minder, maar ik train niet met mijn eigen opgroeimamma maar met trainingsmamma en die heb ik alleen altijd bij de les gezien. En er waren dan ook lessen bij waarbij ik eigenlijk alleen maar bij mijn echte opgroeimamma wilde zijn.

Maar trainingsmamma had gisteren een geheim wapen meegenomen in de vorm van gedroogde visjes! Hmmmmmmmm! Die zijn lekker. Nou, ik heb nog nooit zo goed gevolgd en aandacht voor haar gehad! Alleen dat spelen, he, dat vond ik dus een beetje onzin als ze van die lekkere visjes heeft dan denk je toch niet meer aan een speeltje! Opgroeimamma vond het wel een beetje kinderachtig van mij want in de eerdere lessen en met haar wil ik wel altijd spelen buiten tijdens de trainingsoefeningetjes.

Maar ik heb het lekker wel allemaal gehaald, dat is toch het belangrijkste?

Kijk dit is mijn diploma:


Ben er zelf ook wel een beetje trots op, hoor! En ook op trainingsmamma, want ik was niet altijd even makkelijk als ik zo graag naar opgroeimamma wilde gaan.

3 opmerkingen:

Bowie zei

Jee, wat heb ik toch een stel knappe broers en zusters zeg!
Ben wel jaloers hoor,dit heb ik allemaal niet!
Ook jij gefeliciteerd hoor Qienie!
mama!!!!!! ik wil ook diploma!!!!!

Stitch zei

Nou zus jij ook Gefeliciteerd met je diploma ben heel trots op je hoor en maar zeggen lomp zo zie je maar niks lomp jij hebt tenminste een diploma mijn mama is ook heel trots op je laat ze maar allemaal een poepje ruiken zegt ze goed gedaan Queens.

Dikke lebbers van je zus Stitch

Berry zei

YOU GO GIRL!