vrijdag 4 mei 2007

Dag lieve broertjes en zusjes, papa en mama!

Sorry hoor dat ik zo weinig van me laat horen maar er is ook zoveel te doen in de grote stad! En ik ben samen met mijn baasjes heel druk geweest om mezelf goed gezond en fit te houden maar daar vertel ik jullie zometeen alles over! Mijn baasjes hebben de rust niet om even achter de pc te gaan zitten dus doe ik het zelf maar... Eergisteren is mijn Cherry oogje teruggezet, een klein prikkie en ik was meteen onder zeil.. heerlijk! Maar ik moest wel huilen toen ik mijn baasje hoorde praten met de dokter over hoe het was gegaan. Nu moet ik even met een heel leip kapje rondlopen!!! Eerst kreeg ik van iedereen commentaar over mijn oogje, nu dit weer.. Nou ja over 10 dagen mag ie eraf gelukkig. Ondertussen had ik wel ook heel veel jeuk in mijn oren, die worden nu ook elke dag gezalfd dus aan aandacht kom ik niet te kort. Deze grote boef is ondertussen wel lekker de populairste hond van de buurt! Iedereen roept naar me, op de foto, noemen me Tijger en vinden me allemaal heel grappig. Ik denk dat het bij jullie net zo gaat..
De dokter vond me trouwens voor de rest heel gezond. Ik was al 9 kilo! De laatste weken heb ik iets te veel tussendoor gekregen van mijn baasjes dus nu krijg ik alleen nog af en toe maar iets.. Dat is wel jammer want ik lust alles!! Nu ga ik even kijken hoe het hier allemaal werkt wel leuk hoor! Groetjes ook aan pa en moe!

4 opmerkingen:

Qienie zei

Heeeeee, grote broer! Welkom hier.

Jee, jij hebt ook al een hoop meegemaakt he? Eerst je oogje en nu weer een kapje. Die tweebeners doen toch rare dingen met je, he? Ik hoop dat het snel over is met het oogje en met die stomme jeuk. Kwam dat nou door beessies in je oren?

Maar heel leuk dat je er bij bent! Lebbers van je zuster!

Anoniem zei

JJJJJJAAAAAA HUGO GOZER!!!!

wat leuk dat je er ,,bij,, ben.
Nu alleen nog een heleboel foto,s he(want die piraten look is harstikke in)enne 9 kilo??? ik weeg er 11!!!!!

oo dat word lijnen dus.....

Boris zei

Aaaah, Bowie, jij bent gewoon te zwaar :P! Ik weeg ook maar 9 kilo, hoor Hugo. Wel gek he, wij hadden altijd een wedstrijdje wie er het zwaarste wegen kon en nou wint die gekke Bowie het!

Maar ik vind 9 kilo een heel mooi gewicht hoor. Nu heb ik gisteren wel geprobeerd Bowie voorbij te streven met de kilo's, maar dat pakte een beetje verkeerd uit....

Maar helemaal toppie dat je er bij bent!

Stitch zei

Hoi Hugo
Eindelijk hoor ik weer eens wat van jou die papa's toch ze moeten eens wat meet tijd maken zodat we meer van je horen maar goed.
Ik ben blij dat je oogje weer de goede kant opgaat en het word eens tijd voor een reunie zodat we elkaar in het echt kunnen zien.
(en qua gewicht hou ik jullie lekker bij hoor ik ben ook al 9 kilo en mijn mama zegt dat ik het figuur van mijn pa heb en kop van ma.
Dus helemaal niet in propotie maar dat komt misschien nog wel.
Groetjes en een natte lebber van je zus stitchy