vrijdag 11 mei 2007

gewoon verliefd....


Ik lees vaak de probleem verhalen van andere op het bullen forum,met een snurkende Bowie of aan mijn voeten of in mijn stoel achter me....................draai ik me om kijk m aan en dan moet ik m gewoon zoenen! Steenvast krijg ik als antwoord een half kopje omhoog en een vette snurk,hij zeg nog net niet,,ja,ik ook van jou,, ha ha ha .
Gaan we naar buiten dan gaat t koppie al naar beneden met zo,n gezicht erbij,,nee he,,
eenmaal buiten loopt ie keurig naast de buggy,af en toe de oortjes naar achter luisteren of ik iets zeg maar houd ondertussen wel goed alles in de gaten,eenmaal in het park gaan we los,vooral op wijde vlaktes waar het gras lekker hoog staat veranderd onze bull in een haas,ik kan alleen maar stom glimlachen......steeds beter luisterd die naar ons als we verder lopen,ik hoef zelfs niet te lokken met een snoepje...
En als we mensen tegenkomen dan moet er gesnuffeld worden ,hij vind iedereen even leuk en lief en altijd krijg ik te horen,,wat een knapperd,,en zien ze waarschijnlijk ook mijn blik en dan zeg ik,,ja,ben er ook helemaal verliefd op,,.
Ik geniet zo van dit beestje,nooit eerder gehad,maar ja,ben ook nog nooit zo verliefd geweest...

Mar

3 opmerkingen:

Tracy zei

Ja Mar, ik ken het! Ongelovelijk he? hoevel je van zo'n beessie kan houden!

Anoniem zei

Mar, dat wordt alleen maar erger :D!

Geeft niet, het is toch een heerlijk gevoel?

Ik voel me altijd zo ontzettend rijk als ik mijn viertal los zie lopen op de dijk en ze zijn aan het rennen en elkaar omgooien en ze hebben lol. Als zij gelukkig zijn, ben ik het ook! (daarentegen als ze als 1 blok gaan staan tegen vreemde honden, dan heb ik opeens een schurfthekel aan mijn eigen viertal hahaha).

En de momenten waarop ik 1 op 1 aan het trainen ben met de bullies zijn ook gelukkigmakend.

Hihi, maar ik weet het zeker, jij hebt er straks ook meer!

Wat zijn ze toch uniek, he, die bullen!

Stitch zei

Het word ook alleen maar erger hoor en dat is gewoon omdat ze zelf onvoorwaardelijke liefde geven en er eigenlijk niks voor terug vragen.
Dus het zijn ook wel onze kinderen zeg ik altijd want ik moet er niet aan denken dat er iets mee kan gebeuren.
Zij genieten van ons en wij nog meer van hun.....