maandag 7 mei 2007

Ik ben zo zielig..



heb medelijden met mij!!

3 opmerkingen:

Stitch zei

OOOOOOOOOOO broertje toch ik vind je echt zielig hoor en die kap staat je ook nog niet. Word maar snel weer beter dan hoef je dat stomme ding niet meer te dragen en zielig kijken he want dat helpt echt hoor, laat je maar lekker verwennen.
Dikke lebbers van je zusje Stitchy++++

Bowie zei

Nou broer dat heb je weeer lekker voor elkaar!
Carnaval is al geweest hoor !
Nee hoor je ben echt zielig en je kijkt of iedereen het gedaan heeft!
Wacht maar tot die lampekap eraf is,dan kan je ze te grazen nemen hoor!(ondertussen nog even volhouden he)
vette lebber van Bowie

Qienie zei

Ach, broer, ik vind jou ook heeeeeel erg zielig! Hoe verzinnen die tweebeners het, he, zo'n kap over je hoofd...?!?
Nog even doorzetten, jongen, en net als wat Stitch ook al gezegd heeft, laat je in die tussentijd maar lekker verwennen.

Lebbers van mij, Qienie en een stevige poot van broer Boris!