donderdag 10 mei 2007

Vriendinnen

Mamma heeft altijd laten zien dat ze de baas is, dat is ze ook, hoor, maar ik was altijd degene die het moest ontgelden. Maar nu mamma weer de oude is, is ze wel veranderd. Ze vind mij nu gewoon lief!
Ik word niet meer te pas en te onpas gebruikt als voetveegje of om je frustratie op af te reageren. Eindelijk is mamma ook een knuffelmamma voor mij! Kijk maar:

Ja, we worden vast nog echte vriendinnen, in plaats van mamma en dochter, of alpha en omega, of keizerin en koningin!

Ik wist wel dat ik een lieve mamma had, ook al moest ze mij altijd hebben!

2 opmerkingen:

Stitch zei

Ach qienie hoe lief liggen jullie daar naast elkaar he.Ik ben een beetje jaloers op jou....
Ik heb altijd geweten dat we een lieve mama hebben maar dat jij als pispaal werd gebruikt is niet leuk hoor.
Ik ben heeeeeeelll blij voor je dat het nu beter tussen jullie gaat.
Geef mama een dikke lebber van mij en jij en je broer en papa natuurlijk ook.Je zusje stitchy

Bowie zei

poeh! gelukkig maar,zo,n chagerijnige mams is ook niks...
geniet er maar van,lebber bowie