vrijdag 11 mei 2007

Nieuwe delicatessen

Qienie en ik hebben weer nieuwe snackjes uitgeprobeerd! Van de week had opgroeimamma de apothekerskast in de keuken vergeten te sluiten en toen hebben we de sausbakjes die onderin stonden gepakt en de cajunsaus was erg lekker. Gelukkig had opgroeimamma niets geleerd van ons snackie en de volgende dag konden we dus nog een bakje pakken. Mosterdsaus dit keer. Die hebben we niet volledig leeg kunnen likken, maar we hebben er wel van kunnen proeven. Nah, die cajunsaus was wel lekkerder.

En sinds de harde wind de zee de dijk opstuwt, hebben we NOG een delicatesse gevonden. Krabbetjes! Leeeekkkkkkur! Zowel de pootjes als de schildjes. Lekker en leuk dat gekraak tussen je tanden.

Opgroeimamma zegt dat ze wel erg moe wordt van ons gesnack maar dat ze de krabbetjes beter vind dan drolletjes (euh ja, ik geef toe, die eten we ook nog wel). Maar liever heeft ze dat we tijdens onze uitjes helemaal niet eten! Nou, probeer maar eens de verleiding te weerstaan als je op de dijk loopt en je ziet al die lekkere krabbeschildjes en pootjes liggen als het vloed is geweest!

3 opmerkingen:

Berry zei

heb je wel een slakkenhuisjes geprobeerd? Ook aan te raden hoor.. hhmm lekkerrrrrr

Stitch zei

Dan moet je voor de verandering eens een paar spinnen eten...ik moet zeggen een echte delikatese hihihi en slakken lust ik ook wel mama zegt altijd viespeuk wat ben je nu weer aan het vreten.Maar ik vind het zo lekker mmmmm

Bowie zei

mmmmmmmmm
denk dat ik vegetarier ben hoor,ik vind bloemetjes wel lekker....