vrijdag 4 mei 2007

Kattebrokjes

Het is dat ze zo lekker zijn, maar eigenlijk zou ik ze niet moeten eten....

Ben ik net van de diaree af, heb ik de hele nacht weer dun gepoept. Opgroeimamma was er niet echt blij mee, kan ik jullie wel vertellen.

Weet je wat ik namelijk gedaan had?

Opgroeipappa had de zak met kattebrokjes op de buitentafel gezet. Hij dacht dat het hoog genoeg zou zijn voor boeffies zoals ik. Haha, lekker mis! Ik ben op de tafel geklommen (hoe weten ze nog niet, maar dat houd ik natuurlijk liever geheim) en ik heb me tegoed gedaan aan al die lekkere kattebrokjes. Mmmmm.

Opgroeimamma en -pappa weten niet precies hoeveel ik gegeten heb, voor ze me door hadden, maar het waren er een heeeeeeeeleboel. Ik had er een enorme opgeblazen buik van, en ik heb ook veel gedronken. Maar ja, ik moest er dus ook veel van poepen en dan nog dun ook! Ik weet niet of dat van de brokjes zelf is of juist door de enorme hoeveelheid die ik naar binnen heb gewerkt.

Da's wel jammer, he, van die lekker brokjes, dat je er van aan de diaree raakt. Moet ik me misschien de volgende keer toch bedenken als ik ze weer weet te bemachtigen. Maar ja, ze zijn zooooo lekker......

2 opmerkingen:

Stitch zei

Nou Boris kon je het weer niet laten nu heb je alweer diaree ik zou toch maar van die brokjes afblijven anders word je weer stront ziek en dat vind je oppasmama helemaal niet leuk dus broertje gedraag je eens he.
lebbers van je zusje stitchy

Bowie zei

Hee Boris pssssssst je broertje Bowie hier,ik flik t ook altijd hoor,kattebrokjes eten,lekker zijn die dingen he?? ha ha
Maar vanmiddag was ik net te laat,mama zag me op de tafel staan en ik had t zo druk met stelen dat ik het niet eens hoorde!!!
Ze gaf me toch een gil,schrok me wezenloos,doe je toch niet....ppppff,kep gauw me allerrrrrrrzieligste koppie opgezet maar ze trapte er niet in gggrrrr ik moest me bench in!Nou jaaaa.10 minuten maar,maar toch,t was vreselijk en mama KEEK niet eens na me,volgende keer toch iets sneller doen, gneh gneh,doei