donderdag 17 mei 2007

Nog 1 nachtje slapen

En dan mogen wij mee op een kleine vakantie in de Ardennen! Joepie!

Opgroeipappa en -mamma hebben de auto al grotendeels in gepakt. Zelfs onze bench staat erin en ze hebben beloofd dat ik vannacht nog een keer in de grote mensenmand mag slapen! Boris mag dat ook wel, maar die durft geen trap te lopen, dus die zal wel beneden blijven liggen, de oen!

En het leukste komt nog: ik heb gehoord dat we zondag op de terugweg bij Stitchje langsgaan.

We hebben dus heel erg veel zin in het weekend!

4 opmerkingen:

Bowie zei

AHHH wat leuk!!!
Nou veel plezier bij je zusje ,enne geef dr een paar dikke lebbers van ons allemaal(niet vergeten foto,s te maken he he opgroeima!)
Veel plezier in de Ardenne!!!!!
xxx Bowie

Stitch zei

Yes,Yes eindelijk krijg ik mijn papa mama broertje en zusje nog eens te zien....zouden ze mij nog herkennen?
En ze praten ook zo raar zal ik hun wel verstaan?
We zullen wel zien zeker hihi
Lebbers van stitchy

Tracy zei

Wat leuk!! Heel veel plezier!!
Enne ikke wil ook naar stitch!

Stitch zei

Nou me familie is geweest zeg ik heb het geweten hoor mijn mama was heel blij maar ikke was stik bang en vooral voor mijn zus wat is dat een nijdig ding hoor maar onze nonja was niet bang hoor maar ja die hoorde dat geblaf natuurlijk ook niet Pfff maar en mijn papa was geloof ik een beetje verliefd op nonja maar zij moest er niks van hebben.
Maar alles bij alles was het toch een gezellige avond