vrijdag 11 mei 2007

Ik heb ook gewonnen...

... maar ik weet niet of ik daar wel blij mee moet zijn. Kijk, Bowie en Tracy en Dobby, jullie winnen tenminste omdat jullie mooie hondjes zijn. Maar ik? Ik ben eerste geworden met deze foto op een franse bulletjes forum foto van de maand verkiezing:



maar vreemd genoeg heb ik niet het idee dat ik eerste geworden ben, omdat men mij zo mooi en knap vind.

Waarom heb ik toch het gevoel dat ik in de maling genomen ben met deze verkiezing door mijn eigen opgroeimamma?

8 opmerkingen:

Qienie zei

Whahaha! Nou ik weet het wel, hoor, broeder, waarom ze jou uitkiezen! Je bent gewoon een rare! Eigen schuld! Moet je maar niet zo gek doen! Lekker puh!

Boris zei

Nou sorry, hoor Qienie! Ik doe helemaal niet gek of raar! Ik doe juist heel slim! Zo kan ik alles overzien namelijk. Zou jij nog wat van kunnen leren. Opgroeimamma en -pappa zeggen niet voor niets altijd dat jij dom, lelijk en ONHANDIG bent!

ZO! En nou jij weer :P :P!

Stitch zei

Wat een broer en zuster liefde hebben jullie 2 toch hahahaha
Boris ik vind jou ook heeeeeeeeeeelllll mooi hoor en voor mij ben je ook nr 1 hoor en qienie is niet dom en lelijk ze is gewoon heel speciaal he broertje.Dus geen lelijke woorden meer tegen elkaar zeggen want dat vind ik ook niet leuk.
Want ik ben namelijk de lelijkste van ons allemaal en die titel laat ik me niet zomaar afnemen hoor.
Want mijn mama zegt altijd ik had je ugly moeten noemen ik snap eigenlijk niet waarom jullie misschien.
Lebbers van jullie ugly sister stitchy hahahaha

Berry zei

Ja hallo wat zijn jullie goed allemaal.. al die prijzen! Maakt niet uit waarvoor je iets wint als je maar wint toch! Ga meteen aan baasje vragen of ik ook niet ergens aan mee mag doen, zeker met die rare kaplamp om mijn kop moet ik toch punten scoren!!

Berry zei

eh lampenkap bedoelde ik.. haha

Bowie zei

ik denk dat mijn broer verliefd is............dan loop je toch altijd zo vreemd met je hoofd in de wolken????

Of hij had gewoon jeuk in zijn nek.......

Tracy zei

nou ik denk dat je daar een heel leuk vrouwtje zag lopen en dat je je gewoon aan het uitsloven was! Toch Boris?

Boris zei

Eeeeuh, nou, ik durf het bijna niet te zegggen......

Neuh, het ging niet om een lekker ding of een lief vrouwtje of baasje. Ik had net een polletje gras gegeten en er zat nog een sprietje dwars, maar opgroeimamma had me net geroepen en ik wilde ook wel graag terugkomen en ik wilde ook mijn sprietje opeten.

Dus ik hou mijn kop omhoog om sprietje te kunnen wegwerken en tegelijkertijd kijk ik waar ik loop!

Wel goed van mij he ;) ?