donderdag 10 mei 2007


Nou hehe, Daar ben ikke ook weer eens!

Ik vindt je wel zielig hoor hugo, ik zou de hele tijd de kap acherna gaan!

maarre, alles gaat goed met mij, al wil mijn mamma de hele tijd foto's maken van mijn buik.. Ach vooruit.

Ikke heb iets nieuws uitgevonden..zodra mamma even naar boven is ga ikke kijken of er nog wat lekkers is.. Ikke spring op de bank en dan op de tafel! Goed he? Vorige week had ikke een lekkere bak met bruin en wit spul, maar toen is mamma heel erg geschrokken en gingen we snel in de auto naar die mensen in witte jassen. Daar ging ze huilen en toen kreeg ikke een prikje en moest ikke snel naar buiten.. En toen werd ikke niet lekker en heb ikke alles weer uitgespuugd! Nou als dat erbij hoort hoef ik dat bruin en witte spul niet hoor!


Dank je wel bowie voor de foto!

Ikke zal even kijken, naar een leuke van ons samen.. Ah! Daar is ie!
Was gezellie he?? Doen we snel weer!!

2 opmerkingen:

Bowie zei

NOU TIS DAT JE ME ZUS BEN HOOR!!

anders had ik je gelijk verkering gevraagd! : )

Boris zei

Sjee, Bowie, nou, ik wacht nog even met verkering vragen aan wie dan ook (en dan toch zeker niet aan Qienie, dat sowies niet :P!). Maar ik vind dat wel een leuke foto van jullie beiden. Ben ook wel een beetje jaloers, ik wil ook wel met Tracy rennen en ravotten!

Oh en dat op tafel springen, dat doe ik hier ook, hoor. Ik heb al heel wat keren de asbak doorzocht op iets lekkers. Gisteren stonden er gevulde eitjes op tafel. Maar op tafel proberen te springen waar iedereen, inclusief de visite bij is, is niet zo'n succes. Ik heb dus geen eitje gehad (ja, 's middags wel, een rauwe, die had ik in de tuin gevonden!).


Maar dat bruinwitte spul, dat herken ik niet. Maar wel bedankt voor de waarschuwing. Lijkt me helemaal niet leuk, dat spugen enzo.