zondag 20 mei 2007

HBC jubileumshow


Dobby deed donderdag mee met de hbc show. Dobby en ik zijn om 6 uur van huis vertrokken om eerst (Karin) op te halen om samen naar de show te gaan. Daar aangekomen waren we blij dat we geen 10 min later aan kwamen, anders hadden we niet zo lekker gezeten!

Het was erg gezellig en dobby heeft een prachtig rapport! We zijn super trots!


Helaas ben ik gelijk na dat dobby klaar was naar huis gegaan, want hij was niet lekker. Ik heb zelfs gedacht de ring te verlaten, maar gelukkig kwam de keurmeester vertellen dat ik mocht gaan Volgens mij was ik de enige die blij was dat ik mocht gaan haha. Geen flauw idee hoeveelste hij uit eindelijk werd. Misschien dat Karin me dat nog kan vertellen.

Thuis aan gekomen ben ik toch maar met hem naar de da gegaan en hij had last van buikkrampen. Hij kon niets binnen houden en lag helemaal te shaken. Gelukkig knapte hij op de tafel van de da al op. en gister middag was ie weer helemaal het ventje!


En dan...het prachtige rapport waar ik zo trots op ben....


Flinke maat reu

uitgesproken mannelijk

rijk aan type

toont wat gestrekt

massaal hoofd

mooie rimpeling en oordracht

groot expressief oog

volle snuit

mist kin ( moet hij een kin inplantaat dan?? haha )

prima hals

typ gestelde voorhand

prima voorborst en ribben

zwaar bone

mooie onderbelijning

licht aangegeven roach

funct. gehoekte achterhand

vlotte gave gangen.


Uitmuntend!

3 opmerkingen:

Stitch zei

Nou Dobby Gefeliciteerd man met je heel goed raport maar hoe kan het ook anders met zo'n kanjer als jij.
Ik hoop dat snel weer van je buik krampen bent opgeknapt.
Dikke proficiat ook van mijn mama en lebbers van Stitchy

Bowie zei

Wow.........ik word er stil van zeg.
,,uitgesproken mannelijk,,

dat zou ik ook wel willen,ik word hier altijd gescholden voor vreetgrage biobak!!!
wacht maar als ik groot ben.....
maarre,wel goed zeg Dob!
Bowie

Dobby zei

Nou mijn mamma zegt dat je jou heel mooi vindt hoor, dus dan moet je maar hier komen wonen ;-)