vrijdag 18 mei 2007

Knokken!!!!


Ben vandaag erg stoer geweest,heb gewoon een reu aangevallen,ja dag die wou effe MIJN snoepies opeten ,nou dacht het niet he!!

Mijn vrouwtje schrok zich het apenzuur hi hi die denk zeker dat ze een poedel in huis heb,nou die is ook gelijk wakker,niet dolle met die bolle : )


Moest wel gelijk aan de riem,dat was wel balen........................

Vrouwtje neemt ook geen snoepjes meer mee als we gaan wandelen,ttssssssss lullig zeg,ben toch geen pitbull........zo erg was het niet hoor,geen druppeltje bloed,DUS.....................

3 opmerkingen:

Stitch zei

Nou broertje wat heb ik van mijn mama gehoord.
Wilde je een pitbull nadoen,moet je niet doen hoor daar zijn we veel te klein voor we denken alleen dat we groot zijn maar dat zijn we niet hoor,wij ziin lief en aardig en hebben een heel groot knuffel gehalte.
Dus de volgen keer denk je beter 2 keer na voor je zoiets geks doet he.
lebbers van je verstandige zusje stitchy hihih

Berry zei

nee hoor broer soms mag je best ff van je afbijten, zeker als het om snoepjes gaat! kom nou zeg wat denken die andere honden wel niet!
maar niet te hard hoor gewoon ff grommen, goede houding aannemen en weg zijn ze gegarandeerd! zelfs de grotere honden haha sukkels!!!

Tracy zei

Nou groot gelijk hoor. Laat maar zien wie de baas is.
Maar mijn ervaring is als ik lief ben het meer snoepjes opleverd...