donderdag 3 mei 2007


Zo phoe, dat was wat! Ikkes kom daar nooooit meer! Dat gekke huis met die mensen met witte jassen. De ene dag voel ik een prikje in mijn bibs en spug in vervolgens alles eruit en de volgende daag weer een prikje en ik val in slaap. en nu heb ik een kale buik! Mamma zegt telkens dat ikkes rustig moet zijn, jaja. Mooi niet!

Maar volgens mamma kunnen dobby en ikkes nu ongestoord flikflooien.. Ik heb er nog niets van gemerkt, want als dobby aan mijn kale buikje wilt zitten wordt ie weggehaald.. Ikkes snap er helemaal niets meer van!


Maarre... ikkes mis een broertje.. HUGO WAAR BEN JE!!

3 opmerkingen:

Qienie zei

Jeetje, zusje, dat klinkt helemaal niet fijn! En weet je niet waarom ke buikje nu kaal is?

Ik heb opgroeimamma en -pappa ook gehoord over 'laten helpen'. Zou dat het hetzelfde zijn als wat die mensen met witte jassen bij jou gedaan hebben?

Ik vind jou nu best wel sneu! Laat je maar lekker verwennen, hoor. Dat doe ik nu ook nog steeds hoor, zolang we nog medicijntjes moeten slikken van opgroeimamma blijf ik lekker zielig doen.

Nou, knuffeltje van mij!

Stitch zei

Hoi zusje
Is het bij jou algebeurd omdat je een kale buik hebt.
Mijn mama heeft andere plannen met mij als ik gezond blijf, laat je maar lekker verwennen en kijk maar heel zielig want dat kunnen wij toch goed.
Een dikke knuffel van mijn mama en een lebber van mij.xxxxx

Bowie zei

komt goed hoor zus!
zie je snel weer!!
dikke kus!